juliaammy

Alla inlägg under oktober 2013

Av Julia Maria Karlsson - 29 oktober 2013 19:52

Hejsan bloggen, den är lite död just nu..
Men jag har nu bestämt mig att sluta med bloggen...men kommer ha kvar den i fall att jag blir sugen på att skriva..
Ja det var inge mer.

Då säger jag nu hejsvejs bloggen! ?

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 17 oktober 2013 16:50

Hejsan! Har varit väldigt dålig på att blogga, men det är för att jag har inte tid och framför inte ork..jag har helt enkelt inte lust att blogga..
men nu ska jag skriva lite här. Idag har det varit skola, dagen började med att vi hade idrott, men var inte med pågrund av mitt knä..förra torsdagen så gick det ur led som det alltid brukar göra. Det slutade med att mamma kom och hämtade mig på idrotten och körde hem mig, hon jobbade så jag fick vara hemma själv hela dagen med Ammy. Låg hela dagen i soffan och såg på tv, hade knät i högläge, det blev så svullet när jag kom hem, men det sväller alltid, men jag kunde knappt stödja på knät. Var hemma under fredagen också, då märkte jag också att jag hade blåmärken på benet..och dom är fortfarande kvar. Det gör inte ont nu men jag inte springa, för kände i lördags att knät höll på att gå ur led två gånger när jag provade att springa. Så har inte varit med på idrotten denna vecka..

Efter idrotten hade vi dom gamla vanliga ämnena, har haft 2 stycken prov i dag, det första i matte och det andra i engelska. Tror det gick ganska bra. När jag kom hem så gjorde jag middag, sen åt vi. Och nu sitter jag i fåtöljen vardagsrummet och ser på ipaden. Nä, har inget annat att skriva om, Jo..Imorgon är det fredag! ?

Hejdå!! ?
/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 4 oktober 2013 18:15

Hejsan tänkte lägga upp lite bilder och det är lite allt möjligt!

Här kommer en bildbomb! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards