juliaammy

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Maria Karlsson - 29 januari 2013 17:29

Hejsan! Sitter och ser på datorn nu. Ätit för nå tag sen, Det blev tacotallrik!   Ska göra semlor senare ikväll! Gud så gott!   När jag kom hem så gick jag ut med Ammy en stund! Sen så har jag bara tagit det lungt! Har inget att skriva om, 


Så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 24 januari 2013 17:12

Hejsan! Sitter och ser på ipaden! Ska äta om nå tag! For till Svartbyn just och hämta Ammy, sen for vi och handla lite, sen kom vi hem och då gick jag med Ammy, sen så såg jag tv en liten stund! Idag har det varit en helt vanlig dag iskolan som vanligt! Ikväll blir det att se "hela England bakar" sen vet jag inte vad mer jag ska göra. Har inget mer att skriva om! Så hejsvejs!/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 18 januari 2013 18:00

Hejsan! Sitter vid datorn, och lyssnar på musik! Har ätit middag nyss! Nu är det äntligen FREDAG!   I helgen blir det att ta det lungt, Vara ute med Ammy! Fara och gå långpromenader! Idag har det varit en helt vanlig skoldag som vanligt. Ikväll blir det att se "Gladiatorerna" och mysa med tända ljus ihela huset! Ska nog gå och busa med Ammy pysen!   Har inget mer att skriva om! 


Ha en bra kväll alla! 


Så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 16 januari 2013 17:59

Hejsan! Jag vet att jag har bloggat dåligt den senaste tiden, Men har inte haft lust alls att blogga, Kommer blogga lite då och då! Ska se lite på datorn nu, Sen blir det att göra läxa....Idag har det varit en helt vanlig dag iskolan som vanligt...Och sen efter jag gjort läxan så blir det att gå ut med Ammy! Sen blir det att se "Sveriges Mästrkock"   Har inte så mycket mer att skriva om..


Så hejsvejs!   



/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 12 januari 2013 16:49

Hejsan! Har nu inte alls skrivit något alls i veckan, Men det är pågrund av att jag blev sjuk förra helgen! Var inte på skolan på tisdag pågrund av att jag var sjuk, På onsdag skulle jag till Stockholm, Steg upp halv 6 och kom hem vid 11, Så då var jag hemma under Torsdag för att jag skulle få vila, Men igår var jag på skolan, Så nu är allt som vanligt igen..Idag har jag inte gjort ändå så mycket, steg upp vid 9, Såg på tv en stund och på ipaden, Sen gjorde jag frukost, Sen så for jag på en långprommis med Ammy i kylan, Skönt men KALLT! När man gick så hade man solen bakom sig hela tiden, Och det påminde så om ÄLSKADE FJÄLLEN!     Har nu inte varit dit på 2 år...! NU VILL JAG TILL FJÄLLEN!!   Har ätit middag precis och det blev Tacos!   Senare blir det att gå och bada bastu och ducsha! Sen blir det att mysa och se på tv! Nu ska jag se på datorn en stund! 


Så hejsvejs! 

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 5 januari 2013 13:51

Hejsan! Sitter och ser på datorn och lyssnar på musik! har inte gjort mycket idag, Har varit ute med Ammy, Sen har jag sett tv en stund! Ska nog gå sen upp på vindan och ladda upp bilder från kameran till datorn! Har inte så mycket att skriva om! Det är nu bara tre dagar kvar av jullovet...  Har inge mer att skriva...


så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 3 januari 2013 20:46

Hejsan! Sitter vid datorn och lyssnar på musik. Har varit till Luleå idag och då blev det att fara och shoppa lite! Skulle handla kläder och så tänkte jag mig att köpa tillbehör till mobilen, men köpte inte mycket, Köpte lite kläder, Tofflor, Och en Ängel med en ljuskopp i! Sen när vi kom hem, Så for vi till mormor och morfar på middag, Sen for vi hem och då har jag börjat städat bort alla julsaker i rummet, Så nu är julen borta i rummet! Ja nog har jullovet gått fort, För fort....Så Tisdag är allt som vanligt igen...Kommer blogga innan jag börjar skolan allafall, Men det var nog allt!



Så Hejsvejs!


/ Julia

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards