juliaammy

Alla inlägg under augusti 2013

Av Julia Maria Karlsson - 29 augusti 2013 18:00

Hejsan! Har just ätit middag. Har äntligen haft kommit hem från Seskarö, Det var kul att vara där men jag säger så här : "Borta bra, Men hemma bäst" , Vi kom till skolan yio över ett, då skulle vi packa ut ur bilarna, och sedan samlade vi oss snabbt, sen fick vi sluta. Just nu ser jag på datorn och lyssnar lite musik   

Har som inte så mycket att skriva om...

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 26 augusti 2013 19:22

Hejsan! Siiter just och ser på datorn en sväng. Idag gjorde vi inte så mycket speciellt på skolan, hade brännboll. Imorgon åker man till Seskarö och kommer hem på torsdag, har börjat packa grejer som vi skulle ha med oss. När jag kom hem tog jag det lungt en stund, Sedan åt vi middag, Sen efter middan så for jag och mamma till bränna och handlade lite till imorgon. När jag kom hem gjorde jag morgondagens lunch och det blev en kycklingbaguette   

 

Nä..Nu ska jag gå och fortsätta packa...

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 25 augusti 2013 20:58

Hejsan! Nu är det ett bra tag sedan jag bloggade. Under tiden jag inte har bloggat har jag hunnit med mycket, Jag har haft ett underbart sommarlov, Varit till turkiet i 2 veckor, fast det är ju typ 3 månader sedan. Det har hänt lite saker..

Jag har bytt skola, Har nu lämnat min klass, Min bästa vän och kompisar. Bestämde mig lördagen innan skolan började, att jag skulle prova på friskolan under veckan. Kände redan första dan att här tror jag att jag stannar. Har haft det tufft dem här senaste åren i skolan.

På torsdag skulle jag bestämma mig, Och jag valde att lämna min klass och börja på friskolan, Det var ett ganska lätt beslut för mig. Var då ledig på fredag. På tisdag åker man till Seskarö och är där tills på torsdag, det var därför jag var ledig i fredags. Nu gör jag inte så mycket sitter och ser på datorn just, Blir att gå duscha strax, sen blir det nog sängen...

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

 

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards