juliaammy

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

2/9-13

Av Julia Maria Karlsson - 2 september 2013 20:55

Hejsan! Sitter och ser på datorn just nu, har sett idol en stund. Idag har vi inte gjort nå mycket speciellt på skolan, haft idrott och så dom vanliga ämnena. Trivs faktiskt väldigt bra friskolan, känner att jag kommer nog aldrig mer fara tillbaks till strandskolan. Allt är bättre nu, Har haft det så tufft dom senaste åren i skolan..Kommit hem VARENDA dag med huvudvärk och trötthet..Har hittilts inte haft ont i huvudet någonting alls. Har nån engelska läxa som ska göras, men det var jätte lätt, Måste också träna på gångertabellen, har test i slutet på veckan..Ja nå vet jag att det går bra :)

Nä nu ska jag gå och göra engelska läxan.

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Maria Karlsson - 29 oktober 2013 19:52

Hejsan bloggen, den är lite död just nu.. Men jag har nu bestämt mig att sluta med bloggen...men kommer ha kvar den i fall att jag blir sugen på att skriva.. Ja det var inge mer. Då säger jag nu hejsvejs bloggen! ? / Julia ...

Av Julia Maria Karlsson - 17 oktober 2013 16:50

Hejsan! Har varit väldigt dålig på att blogga, men det är för att jag har inte tid och framför inte ork..jag har helt enkelt inte lust att blogga.. men nu ska jag skriva lite här. Idag har det varit skola, dagen började med att vi hade idrott, men v...

Av Julia Maria Karlsson - 4 oktober 2013 18:15

Hejsan tänkte lägga upp lite bilder och det är lite allt möjligt! Här kommer en bildbomb! ? ...

Av Julia Maria Karlsson - 27 september 2013 17:46

Hejsan! Har kommit hem nyss, har varit och ätit middag på köket och där blev det en pizza. Idag har vi inte gjort så mycket på skolan, idag slutade vi just före halv ett, och det gör vi varenda fredag om vi inte har städ. Fredagarna går så himla s...

Av Julia Maria Karlsson - 24 september 2013 20:02

Hejsan, har inte haft idas blogga någonting. Just nu sitter jag och ser på datorn och lyssnar på lite musik. Idag på skolan har vi inte gjort så mycket speciellt, haft dom vanliga ämnena.   I söndags kom jag hem från Örnsköldsvik, Viktor och han...

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards