juliaammy

Alla inlägg under april 2013

Av Julia Maria Karlsson - 29 april 2013 17:55

Hejsan! Sitter och ser på datorn just. Har ätit middag för en stund sedan, Det blev tacos till middag och gott var det. Idag har det gamla vanliga på skolan. Går skola på valborgsmässoafton i år, Alltså imorgon, Men vi brukar alltid vara lediga under valborgsmässoafton. Men då är vi lediga på onsdag. På fredag så fyller man år!         Har som inget mer att skriva om..

 

Så Hejsvejs! 


Julia

Av Julia Maria Karlsson - 26 april 2013 18:49

Hejsan! Sitter och ser på datorn just. Har ätit middag för en stund sen. Idag har det varit det gamla vanliga på skolan. Ska ut med Ammy om en stund. Senare ikväll blir det kanske att se tv. Imorgon ska man på klassdisco. Har som inget alls att skriva om..

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 25 april 2013 17:22

Hejsan! Det var över en vecka sedan jag bloggade, Men det är för att jag inte har haft lust att skriva. 

Har precis ätit middag. Idag har det varit som vanligt på skolan. Ska se på datorn en stund. Sen blir det att träna på engelska läxan, Och till provet i morgon. Imorgon är det fredag, Tycker veckan har gått fort. Efter jag har tränat på läxorna, Så ska jag ut med Ammy i fin vädret!   Har som inge mycket mer att skriva om så..

 

Hejsvejs!

 

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 15 april 2013 17:04

Hejsan! Sitter och ser på datorn just. Ska gå ut med på en långpromenad medAmmy om en stund. Har haft ätit middag för nå tag sedan, Det blev palt, Och det var super gott!    Idag har det varit det vanliga på skolan. Ikväll ska jag då inte göra så mycket, Kanske blir att se på lite tv, sen vet jag då inte om jag ska göra så mycket mer. Nä nu ska jag fara med Ammy.

 

Så Hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 13 april 2013 19:47

Hejsan! Nu har jag haft bloggpaus i 3 veckor, Så nu börjar jag skriva igen. Idag har jag varit till Haparanda, Hittade mig ett par sommarskor, På ikea hittade jag mig en ny kontorstol. Sen när vi var klara i Haparanda så börja vi fara hem. När jag kom hem så började jag skruva i hop stolen, fick i hop den, Så blev nöjd! Sen så åt vi middag. Om nå tag ska jag gå oh duscha. Sen blir det att se tv med familjen, Och sedan ut med Ammy! 

 

Ha en trevlig kväll alla! 

 

Hejsvejs!

 

/ Julia

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards