juliaammy

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia Maria Karlsson - 22 mars 2013 18:42

Hejsan! Har inte skrivit på ett tag nu, har inte haft lust att skriva. Idag har det varit det vanliga på skolan. Nu är det äntligen fredag! Gud så skönt! Snart är det påsklov, Gud så skönt det blir med påsklov! Efter skolan så var vi och handla, sen for vi hem och då for jag och Ammy ut efter isen. Sen så såg jag på lite tv en stund. Har ätit middag precis, vi åt fisksoppa och Gud så gott det var. Nu sitter jag och ser på ipaden en stund. Nu har jag inget mer att skriva om. Jag har bestämt mig för att ha en bloggpaus ett tag. Men sluta inte se på bloggen för det, kommentera & ställ gärna frågor! Hejsvejs!/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 17 mars 2013 17:43

Hejsan! Har inte skrivit på några dagar nu. Idag har man varit med kusinen, vi har haft varit på prommis efter isen med hundarna. Sen när man kom hem så såg jag på ipaden en stund sen så åt vi middag. Sen så blev det att klippa luggen, Sen så gjorde jag blonda slingor, Men när jag har mörkt hår så blev det som någon slags koppar färg. Senare ikväll blir det väl att se tv. Imorgon skola..Men nu är det inte länge kvar tills vi får påsklov, Och inte länge kvar tills vi far till fjällen..10 dagar kvar..Har inte nå mycket mer att skriva om...

 

Kom ihåg att fråga alla möjliga frågor och kommentera gärna!   

 

Så hejsvejs! 

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 12 mars 2013 18:37

Hejsan! Sitter och kollar på datorn just och lyssnar på musik. Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem, Jag åt middag. Såg tv en stund. Ska gå ut med Ammy pysen om en liten stund. Senare så blir det "farmen". Har som inte alls något att skriva om..

 

Så hejsvejs!

Kommentera gärna, Och ställ alla möjliga frågor!   

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 10 mars 2013 13:35

Hejsan! Kom hem redan igår från fjällen, Varför vi for hem var för att det var svin kallt ute och blåste, Man kunde knappt vara ute, Och idag lovade dom snö hela dagen. Men det var väldigt fint väder i går och på fredag, Det var strålandes sol, Men kallt och blåste, På torsdagen när vi kom dit så var det sol, Men sen började komma moln och började snöa lite gran, Senare på eftermiddagen så blev det snöstorm och blåste kraftigt. Men jag har haft det ändå helt underbart och mysigt, Ammy hon trivdes då i fjällen! Man har ju saknat fjällen i 2 år..Och när vi var sist blev det inte alls som planerat, Vi for hem på påskafton, Pågrund av typ 40cm vatten på isarna. Men nu fjällen syns vi på 18 dagar!   Har inte gjort så mycket idag. Har som inte så mycket att skriva om. Ska gå ut med Ammy om en stund.

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

 

 

Av Julia Maria Karlsson - 6 mars 2013 17:16

Hejsan! Har ätit precis. Idag så har jag varit med mamma i backstugan nästan hela dagen, For dit vid 11.30 Har haft bakat, Och det blev en toscakaka och någon annan kaka med chokladbotten och med kokoskola på, Vart nöjd över det!   Tänkte så man har något fika här hemma, Och ta med lite till fjällen. Sen när vi var klara så for vi och handla till fjällen. Sen så for jag och mamma till Svartbyn till mormor och morfar, Vi skulle hämta något. Sen efter det så for vi hem, Och då for jag ut med Ammy. Sen så gick jag in, Och då har vi hållit på att packa mat och sånt, När det var klart så gick jag in i rummet och började packa det jag och Ammy skulle ha med oss, Så packningen är nog klar tror jag, Senare ikväll blir det att packa hundmat till Ammy, man måste göra allt i dag/kväll, För vi far väldigt tidigt i morgon. Nu ska jag kolla lite på datorn, Sen så ska jag gå och se så man har med allt som man ska ha med sig och till Ammy!

Har inget mer att skriva om..

 

Så Hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 5 mars 2013 14:08

Hejsan! Sitter och ser på datorn just. Idag har man inte gjort så mycket när det är skit väder ute. Har varit ute med Ammy, Sett tv, plockat till lite i rummet, Annars har man inte gjort så mycket. Nu är det bara 2 dagar kvar tills man drar till fjällen, Ska sen börja kolla vad man ska ha med sig, Och till Ammy också! Imorgon så blir det att packa, För vi far väldigt tidigt, Vi far nog vid 06.00 tiden, ganska tidigt...men men! Är i fjällen till på söndag, Så kommer inte skriva något på några dagar, Men kanske jag hinner på söndag, För vi kommer hem på söndag, Vi får se..Men skriver imorgon!

 

Nu har jag som inte så mycket mer att skriva om...

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Julia Maria Karlsson - 3 mars 2013 18:01

Hejsan! Sitter och kollar på datorn just, Har ätit nyss. Nu är det bestämt att vi far till fjällen tidigt på torsdag morgon. Så hoppas nu att det blir fint väder medans vi är där.

 

Idag har man inte gjort så mycket, Varit ute med Ammy. Sett tv och inte så mycket mera. Har som inget att skriva om, 

 

Så Hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 2 mars 2013 20:44

Hejsan! Sitter just nu och ser på datorn, Såg melodifestivalen en stund, Men orkade inte se det nå mer. Idag har man inte gjort så mycket, varit ute, For just till Morjärv på gk, För vi skulle köpa något till fjällen. Just nu som det ser ut så drar vi till fjällen om 4 dagar!!   så hoppas hoppas att det är bra väder och isar så vi kan åka..

 

Gud så skönt det är att ha sportlov nu!!   Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, Vi får se vad man  hittar på..Har som inget mer att skriva om..

 

Så hejsvejs! 

 

/ Julia

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards