juliaammy

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia Maria Karlsson - 27 februari 2013 18:18

Hejsan! Sitter och kollar på datorn nu och lyssnar på musik. Ätit för nån stund sen.Har haft prao idag. Har som inte så mycket att skriva om..Går nu bara 2 dagar, Sen är det sportlovv!!   Nu hoppas hoppas man att det är bra väder och isar i fjällen, Om det är det så drar vi till fjällen om 1 vecka!   HOPPAS HOPPASS!!! Nu har jag inget mer alls att skriva om..

 

Så hejsvejs!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 24 februari 2013 20:35

Hejsan! sitter just nu och ser på datorn. På morgon vid 10 så drog vi till Haparanda, För mormor och morfar skulle beställa ett nytt kök, Vi gick aldrig i genom hela ikea, Vi for och åt på ikea, sen så for vi på sportoutlet, Det var 90% rea, Gick och kollade lite, Behövde ett par täckbyxor och ett par skor till fjällen. Hittade både och, ett par varmare skor som man kan ha i fjällen, Och när det är kallt, Och ett par rosa täckbyxor och lite varmare än dem jag har, Så det vart jag ju nöjd med!   Så nu har man allt man behöver till fjällen. Sen så efter det så börja vi rulla hemåt Överkalix! Sen när man kom hem så tog man det bara lungt ett tag, Gick ut med Ammy en stund, Sen gjorde jag mig en varmsmörgås. Sen har man inte typ gjort nå. Skola imorgon..Men endast 4 dagar kvar tills man får sportlov!   Gud så skönt det ska bli med sportlov!! Igår så gjorde man inte så mycket, For på Gk i morjärv, Skulle se på nå gardiner, Hittade mig ett par gardiner, Och nöjd blev man. Sen hittade jag lite annat också. Har som inget mer att skriva om........

 

 

Så Hejsvejs!!

 

/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 21 februari 2013 17:59

Hejsan! Har varit med Ammy nyss. Just nu sitter jag och ser på datorn och lyssnar på musik. Idag på skolan har vi haft HK och då gjorde vi mini pizzor och dom blev väl bra, Inte det bästa pizzan man har gjort, Nog har jag gjort mycket godare hemma. Sen när jag kom hem så gjorde vi middag och det blev hamburgare. Nu är det inte länge kvar tills vi får sportlov, Det är 5 dagar kvar, För på Onsdag har vi prao! Åhh gud vad jag längtar! Bara ta det lungt, Och så blir det ju också Fjällen!   Ska sitta och se på datorn en stund till, Sen blir det att träna på engelska glosor..Sen ikväll blir det att se Farmen! Har som inget mer att skriva om...


Så hejsvejs! 


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 17 februari 2013 17:57

Hejsan! Har precis ätit middag, Det blev kebab. Nu sitter jag och ser på datorn just. Imorgon skola..

Idag har jag inte gjort så mycket, Gjorde efterrätt på morgon som vi ska äta i kväll. Senare så for jag till Svartbyn, For jag ut och gick med Ammy och Junior på en långpromenad, Junior är min kusins hund som jag var hundvakt en stund till. Senare så kom familjen och hämtade mig. Vi for hem och då gjorde jag klart efterrätten, Det blir pannacotta med jordgubbsgele´, Ska gå sen och kolla hur det är. Senare ikväll blir det att gå och bada bastu och duscha. Har som inget mer att skriva om..


Så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 10 februari 2013 20:45

Hejsan! sitter och ser på datorn just. Idag så har vi varit till Kalix för att storebror hade match, Sen efter det så for vi till Haparanda, Först for vi och åt, sen for vi på rusta, Sen så for vi till Ikea, Vill ha allt..Just nu vill jag ha en ny säng, Hittade en säng jag gillade, Köpte inte den.., Men vem vet kanske jag köper den..Köpte ett nytt överkast till sängen och en ny matta och det är turkos matta och lite turkost i överkastet. Gud vad skönt att vara ledig imorgon och på tisdag!   Har inget mer att skriva om.


Så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 9 februari 2013 10:54

Hejsan! Ätit frukost nyss. Blir väl att gå ut med Ammy om nå tag, Men vill inte ut när det är så kallt, Men måste..Sen efter det så blir det att storstäda mitt rum..Imorgon blir det ikea, Vill ha nytt till mitt rum, Är less vit och svart i rummet, Nu vill jag ha turkost irummet..Vet inte vad jag mer ska göra idag, Blir nog en "inne dag" Idag för både mig och Ammy, Men vi måste ut först..Har inget mer att skriva om .


Så hejsvejs!



/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 7 februari 2013 19:23

Hejsan, har inte skrivit på ett par dagar. Men som jag har sagt så kommer jag bara skriva då och då. Kan skriva lite om går dagen, Igår så for jag hem efter skolan, Åt, Sen kom mamma och pappa hem, Fick stressa och göra ett födelsedagskort, sen for vi mot Svartbyn och fira kusinen som fyllde 18! Sen for vi hem och såg "farmen". Idag har det varit en helt vanlig dag som vanligt. Kan nu skriva lite om helgen. Imorgon kväll blir det att vara i isladan, För storebror har match. Sen blir det väl att fara hem från isladan. På lördag så ska vi inte göra så mycket, Inte något specielt som jag vet. På söndag har storebror match igen fast i Kalix, Efter matchen så blir det Haparanda, Och då blir det ikea. Suttit och kollat på grejer jag skulle villa ha, Men det blev ganska dyr summa...Men får se vad man kommer hem med, Och på måndag och tisdag så är vi lediga!   Nu ska jag gå och fortsätta se "Farmen" ! 



Så hejsvejs!


/ Julia

Av Julia Maria Karlsson - 2 februari 2013 15:26

Hejsan! Det blev inge ikea idag..Det blir istället nästa helg, Men vi for till Kalix och se på storebrors match. Sen så for vi just på "Buketen" och såg, sen for vi just till gallerian och då gick vi på "Euro Sko" och såg just, Hittade mig ett par skor, Är super nöjd över dom!   Kan lägga upp en bild på dom! 

 

så här ser dom ut ( lånad  bild från google )

sen efter vi hade sett på skor for vi och åt. Sen for vi hem, då for vi och hämtade Ammy i Svartbyn. Sen när vi kom hem så gick jag och tog på mig täckbyxor och gick ut med Ammy. Sitter nu och ser på datorn just! har inget mer att skriva om. 


så hejsvejs!


/ Julia

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej från Norrbotten vid namn Julia Maria Karlsson. Ni får jätte gärna ställa någon fråga eller kommentera 😊
/ Julia

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards